Informacja o sklepie
GLOBAL 3D sp. z o.o.
ul. Rynek 40
48-300 Nysa
Polska
WAŻNE INFORMACJE
Przyjęcie sprzętu na serwis wiąże się ze stałą opłatą w wysokości 160 zł netto. Koszt wysyłki sprzętu do serwisu oraz wysyłki zwrotnej ponosi klient. Koszt wysyłki zwrotnej zostanie naliczony zgodnie z cennikiem firmy kurierskiej. W przypadku naprawy gwarancyjnej opłata za przyjęcie na serwis nie jest pobierana, a koszt wysyłki zwrotnej jest po stronie serwisu.
Wysyłane urządzenie powinno być spakowane w oryginalne opakowanie i zabezpieczone poprzez montaż oryginalnych zabezpieczeń na czas transportu. Firma Global 3D nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia spowodowane podczas transportu.
Naprawy serwisowe w naszej firmie będą realizowane wyłącznie na podstawie przesłanych zgłoszeń serwisowych. Prosimy o nie wysyłanie do nas sprzętu bez wyraźnej informacji z naszej strony, urządzenia wysłane do nas bez uzgodnienia będą odsyłane na koszt klienta.