Informacja o sklepie


GLOBAL 3D sp. z o.o.
ul. Rynek 40
48-300 Nysa
Polska


WAŻNE INFORMACJE


Przyjęcie sprzętu na serwis wiąże się ze stałą opłatą w wysokości 160 zł netto. Koszt wysyłki sprzętu do serwisu oraz wysyłki zwrotnej ponosi klient. Koszt wysyłki zwrotnej zostanie naliczony zgodnie z cennikiem firmy kurierskiej. W przypadku naprawy gwarancyjnej opłata za przyjęcie na serwis nie jest pobierana, a koszt wysyłki zwrotnej jest po stronie serwisu.

Wysyłane urządzenie powinno być spakowane w oryginalne opakowanie i zabezpieczone poprzez montaż oryginalnych zabezpieczeń na czas transportu. Firma Global 3D nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia spowodowane podczas transportu.

Naprawy serwisowe w naszej firmie będą realizowane wyłącznie na podstawie przesłanych zgłoszeń serwisowych. Prosimy o nie wysyłanie do nas sprzętu bez wyraźnej informacji z naszej strony, urządzenia wysłane do nas bez uzgodnienia będą odsyłane na koszt klienta.

Zgłoszenie serwisowe









Dane kontaktowe







Informacja o stałej opłacie za przyjęcie na serwis i pokryciu kosztów przesyłki przez klienta za wyjątkiem naprawy gwarancyjnej *

Przyjęcie sprzętu na serwis wiąże się ze stałą opłatą w wysokości 160 zł netto. Koszt wysyłki sprzętu do serwisu oraz wysyłki zwrotnej ponosi klient. Koszt wysyłki zwrotnej zostanie naliczony zgodnie z cennikiem firmy kurierskiej. W przypadku naprawy gwarancyjnej opłata za przyjęcie na serwis nie jest pobierana, a koszt wysyłki zwrotnej jest po stronie serwisu.


Informacje odnośnie pakowania sprzętu*

Wysyłane urządzenie powinno być spakowane w oryginalne opakowanie i zabezpieczone poprzez montaż oryginalnych zabezpieczeń na czas transportu. Firma Global 3D nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia spowodowane podczas transportu.


Przetwarzanie danych*

Zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę Global 3D z siedzibą w Nysie przy ul. Rynek 40 w celach związanych z diagnostyką i naprawą urządzenia oraz dla celów informacyjnych i handlowych przekazywanych telefonicznie lub mailowo.


Informacje o warunkach naprawy*

Naprawy serwisowe w naszej firmie będą realizowane wyłącznie na podstawie przesłanych zgłoszeń serwisowych. Prosimy o nie wysyłanie do nas sprzętu bez wyraźnej informacji z naszej strony, urządzenia wysłane do nas bez uzgodnienia będą odsyłane na koszt klienta.